loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

خانم سیفی بازدید : 944 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به نقل از خبر گزاری فارس - 1395/04/21

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افتتاح 4 هزار و 550 واحد مسکن مهر فاز 11 این شهر طی هفته آینده خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید غفوری ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: امروز آغاز تحویل واحدهای زون 4 مسکن مهر در فاز 11 پردیس را در دست اقدام داریم و در ابتدا از 35 متقاضی برای تحویل کلید واحد و سند دعوت به عمل آمد که این اقدام طی 24 ساعت تصمیم‌گیری و اجرا شد.

 

وی افزود: آب، برق، گاز، خدمات روبنایی، زیربنایی و همچنین راه‌های دسترسی این زون باز و آماده تحویل است.

 

غفوری تصریح کرد: این اقدام برای این قبل از افتتاح انجام شد که بعد از استقرار جمعیت طی یک هفته باقی‌مانده تا افتتاح کامل ایرادات این زون مشخص و تحویل به‌سرعت انجام شود.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: مسکن مهر بزرگ‌ترین پروژه ساخت‌وساز در خاورمیانه است و از 33 واحد فاز 11 پردیس برای تحویل 4 هزار و 550 واحد، ساختمان‌ها تجهیز و تکمیل شده است و این حجم اسکان جمعیت باید به‌مرور اما به‌سرعت انجام شود.

 

وی اضافه کرد: ابتدا با ارائه قراردادها و تحویل کلید به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کردند و همچنین سند به متقاضیانی که آورده بالای 33 میلیون تومان دارند، کار انجام می‌شود و سایران نیز پس از تکمیل آورده، کلید خود را برای استقرار تحویل می‌گیرند.

 

غفوری افزود: طی هفته آتی با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی این زون افتتاح رسمی خواهد شد و قبل از آن هر روز از متقاضیان برای تحویل کلید دعوت به عمل خواهد آمد.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: طی اطلاعاتی که از خبرگزاری‌ها کسب کردیم، چندی پیش نیز قرار بود این زون افتتاح شود، اما با مشکلاتی که در خصوص آب به وجود آمد این افتتاح به بعد موکول شد و بحث‌هایی در بین مردم به وجود آمد که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو هماهنگینبوده و این را بر عهده دولت می‌دانستند که این‌گونه نبود و با رفع نقص ایرادات برطرف شد.

 

وی اظهار کرد: طی چند هفته اخیر مخزن‌های آب شرب را با تعامل با آبفای شرق استان تهران تست کردیم که در برخی نقاط نشتی وجود داشت و رفع شد و پس از رفع نقص، آب در لوله‌های این فاز جریان پیدا کرد.

 

غفوری افزود: با حضور متقاضیان طی این هفته و هفته جاری ایرادات موجود مشخص و به‌سرعت رفع خواهد شد تا بعد از افتتاح به‌سرعت جمعیت اسکان پیدا کند.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با تعامل و همراهی پروژه مسکن مهر را به سرانجام خوبی برسانند چون دیگر بحث وزارت راه و شهرسازی نیست بحث متقاضیان مسکن مهر، دولت و نظام است.

 

وی افزود: باید با تمام توان و قدرت به اتمام این پروژه کمک کنیم تا متقاضیان در واحدهای خود اسکان پیدا کنند.

 

غفوری اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکاران ما با کمبود منابع مالی روبرو شدند، اگر ما واحدها را به‌مرور تحویل متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کردند بدهیم و با فعل خواستن آنها بالغ بر 49 میلیارد تومان طی یک ماه به پروژه تزریق خواهد شد و راهی برای تکمیل و تحویل دیگر پروژه‌ها خواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی که صورت گرفته هر 40 روز 5 هزار واحد افتتاح شود، زیرا در فاز 11 شرکت کوزوو و پیمانکاران فازهای 5، 8، 9 قدیم و 9 جدید مشکلی در زمینه تکمیل و تحویل واحدها ندارد، زیرا این پتانسیل وجود دارد در صورت تزریق و تکمیل آورده متقاضیان پروژه مسکن مهر به‌سرعت تحویل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: طی جلسه‌ای که روز گذشته با مدیران بانک مسکن کشور داشتیم، نتایج بسیار مثبتی برای پیمانکاران داشت به صورتی که آینده را بسیار روشن می‌بینم و قول می‌دهم طی تابستان امسال در صورت همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام فازهای مسکن مهر پردیس افتتاح و اسکان جمعیت را داشته باشیم.

تاریخ خبر : 21 تیر 1395

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 1,021
  • باردید دیروز : 417
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 4,193
  • بازدید ماه : 4,193
  • بازدید سال : 160,109
  • بازدید کلی : 5,237,784