loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 4513 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

سیدمهدی هدایت در گفت‌وگو با ما ، به متقاضیان واحدهای فاز 3 شهر جدید پردیس این نوید را داد که تحویل 2 هزار و 600 واحد باقی مانده از این فاز از آخر خردادماه آغاز و تا شهریورماه به پایان می‌رسد.
او همچنین خاطرنشان کرد: واحدهای فاز 9 شهر جدید پردیس نیز تا آخر شهریورماه تحویل متقاضیان می‌شود. البته هدایت تحویل این واحدها را مشروط به ارائه خدمات زیربنایی نظیر آب، برق و گاز به این واحدها خواند.

آغاز تحویل واحدهای جدید از آخر سال

در همین حال مدیرعامل شهر جدید پردیس این قول را به 80 هزار متقاضی فاز جدید پردیس داد که واگذاری واحدهای آنها از آخر سال جاری به مرور آغاز شود. شهرجدید پردیس نزدیک‌ترین سایت مسکن مهر به پایتخت است که در فاصله 17 کیلومتری شرق تهران قرار گرفته و به همین جهت با اقبال عمومی مواجه شده است. پردیس در دور اول ثبت‌نام مسکن مهر پذیرای 13 هزار واحد مسکونی مهر بود و در دور دوم ثبت‌نام که از خردادماه سال گذشته آغاز شد، بناست 80 هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان شود. به همین دلیل این روزها پردیس ساخت‌وساز بیش از 80 هزار واحد مسکونی مهر را در دستور کار خود دارد که آن را به کارگاه بزرگ ساختمانی مبدل کرد. به هر جهت به دلیل اهمیت تسریع در ساخت واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید اطراف پایتخت، وزیر راه و شهرسازی هر چند هفته یک بار روند ساخت و ساز پردیس، پرند و دیگر شهرهای جدید اطراف تهران را شخصاً پیگیری می‌کند. مسئولان شهرهای جدید اطراف تهران بارها به متقاضیان قول تحویل حداکثر 18 ماهه واحدها را داده‌ اند اما به هر جهت متقاضیانی که رویای خانه‌دار شدن را در گرو تحقق این قول می‌دانند، می‌خواهند در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها باشند و چند و چون تحویل واحدها را چه از شرکت‌های عمران شهرهای جدید اطراف تهران و چه از ما به عنوان پل ارتباطی با مسئولان جویا شوند. لذا پیرو درخواست‌های مکرر شما خوانندگان گرامی، بنا داریم در سال جدید مصاحبه‌هایی را با مدیران عامل شهرهای جدید پردیس، پرند، اندیشه، هشتگرد و... با محور سوالات شما انجام دهیم که در نخستین گام به سراغ مدیرعامل شهر جدید پردیس رفتیم.

قبل از انجام مصاحبه با سیدمهدی هدایت، سری به سوله‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس زدیم تا گلایه‌ها و مشکلات احتمالی مراجعه‌کنندگان را نیز در خلال مصاحبه با وی مطرح کنیم. هر چند شلوغی سوله‌ها به اندازه هفته‌های قبل نبود ولی هنوز تعدادی از مراجعه‌کنندگان بلاتکلیف بودند. البته مشکل بسیاری از آنها این بود که آشنایی کافی با سامانه هوشمند اینترنتی شهر جدید پردیس ندارند و به دلیل آن‌چه متقاضیان از آن به عنوان ترس از عملی نشدن وعده‌ها به دلیل پایان کار دولت عنوان می‌شوند می‌خواهند شخصاً مراجعه کرده و پاسخ اطمینان بخشی را از مدیران رده بالای پردیس دریافت کنند. بسیاری از متقاضیان عنوان می‌کردند که در مراجعه به دفتر ریاست توانسته‌اند حتی در ساعت 24 با سید مهدی هدایت ملاقات و دستوری برای رفع مشکل‌شان بگیرند.
اما به نظر می‌رسد باید ترتیباتی اتخاذ شود تا کارمندان معمولی سوله‌ها و دفتر مرکزی شرکت عمران شهر جدید نیز به این باور برسند که آن‌ها نیز باید همگام با مسئولان شهر جدید پردیس با دلسوزی درصدد رفع مشکلات احتمالی متقاضیان برآیند تا وقت مسئولان برای رفع مشکلات بزرگ‌تر از جمله چگونگی تامین مصالح، تسریع در ارائه خدمات زیربنایی و غیره صرف شود.
او در پاسخ به این سوال که تغییر دولت خللی در ساخت و ساز مسکن مهر وارد می‌کند یا خیر؟ گفت: طرح مسکن مهر یک طرح ملی است که مطمئناً هر دولتی روی کار بیاید به تعهدات دولت دهم در این خصوص پایبند خواهد بود از سوی دیگر در طرح مسکن مهر انصافاً دولت در همه جای کشور کارهایی را که لازم بوده انجام بدهد، انجام داده است.

متقاضیان جدید براساس تاریخ ثبت‌نام جایگزین می‌شوند
از هدایت درخصوص 20 هزار نفری که پرونده‌‌هایشان طی چند هفته اخیر مسدود شده پرسیدیم.او گفت: براساس برنامه در دور جدید، ظرفیت پذیرش 80 هزار نفر متقاضی را داریم که تاکنون از 160 هزار نفری که ثبت‌نام کرده‌اند 60هزار نفر اقساط خود را طبق برنامه اعلام شده به آنها واریز کرده‌اند اما 20هزار نفر بعدی افرادی هستند که یا هیچ پولی واریز نکرده‌اند یا واریزی آنها در حد
2تا 3 میلیون تومان بوده که به هر جهت باید تصمیم خود را بگیرند که یا آورده اولیه خود را تامین کنند یا اجازه بدهند متقاضیان دیگری که پشت سرآنها هستند جای آنها را بگیرند. او انتخاب متقاضیان جدید را منوط به تاریخ ثبت‌نام آنها اعلام کرد.
به گفته هدایت 20 هزار نفری که پرونده آنها مسدود شده مربوط به متقاضیانی است که فرضاً طی یکسال گذشته تکلیف ثبت‌نام خود را مشخص نکرده‌‌اند.وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که پیشتر اقدام به انتخاب پروژه کرده‌اند اما جدول زمان‌بندی واریز آورده خود را رعایت نکرده‌اند برای ماندن در صف متقاضیان در پروژه «کوزو» باید حداقل 14 میلیون تومان، دره‌بهشت 20 میلیون تومان و انجمن انبوه‌سازان 16 میلیون آورده داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 968
  • باردید دیروز : 417
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 4,140
  • بازدید ماه : 4,140
  • بازدید سال : 160,056
  • بازدید کلی : 5,237,731