loading...
سایت ساکنین مسکن مهر پردیس
کانال مسکن مهر پردیس فاز 11
برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پردیس، خصوصا فاز 11 (کوزو) به کانال و گروه این مجموعه در تلگرام بپیوندید و با دیگر ساکنین فاز 11 (دره آرا) همگام شوید. برای عضویت در گوشی همراه خود تصویر زیر را لمس کنید و یا در یکی از چت های تلگرام عبارت pardisema@ را تایپ و وارد گفتگوها شوید.

امین قنبری بازدید : 2061 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (2)

متقاضیان محترم بعد از تشکیل پرونده برای وام مسکن مهر و تقسیط وام واحد مسکن مهر تحت مالکیت خود می بایست اقدام به معرفی ضامن نمایند. هرچند که در فرودرین ماه سال 96 مدیرعامل شرکت عمران و پس از آن قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و ... همه و همه از جایگزینی سفته بجای ضامن وام مسکن مهر می گفتند، نهایتا این اتفاق میسر نشد و همچنان ارائه ضامن در حالت عادی الزامی است.

ارائه ضامن:

بفرموده مشاور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مرحله اول تشکیل پرونده نیازی به حضور ضامن نیست. اگر ضامن كارمند يا كاسب مورد تاييد بانك داريد ديگر نیازی به ارائه سفته 80 میلیونی نمی باشد، اما اگر ضامن نداريد بایستی به ميزان مبلغ اصل و سود تسهيلات سفته به بانك ارائه نماييد و پشت و روی سفته را یکی از بستگان درجه يك شامل همسر ،پدر ،مادر ،برادر ،خواهر يا فرزند بالاي ١٨ سال متقاضی امضا كند و تحويل باجه بانك دهيد.

همجنین در خصوص جایگزینی سفته بجای ضامن معتبر چهارم مردادماه 96 اعلام شد:

بر اساس توافق شركت عمران شهر جديد پرديس و بانك مسكن حوزه شرق، مشكل صدور دفترچه اقساط واحدهاي مسكن مهر از طريق ارايه سفته برطرف شد. ايسنا در گزارشي نوشت، مساله معرفي ضامن به بانك براي دريافت دفترچه فروش اقساطي مسكن مهر پرديس سرانجام طي جلسه‌اي با حضور اعضاي هيات‌مديره شركت عمران و بانك مسكن حوزه شرق مورد بررسي قرار گرفته و قرار شده متقاضياني كه ضامن ندارند مشروط بر اينكه شركت عمران تعهد كند پايان كار را ظرف شش ماه اخذ خواهد كرد مي‌توانند سفته ارايه دهند.

در این جلسه که در شرکت عمران شهر پردیس و با حضور مشاور محترم قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و رئیس حوزه شرق بانک مسکن استان تهران برگزار شد مقرر گردید متقاضیان نسبت به معرفی ضامن معتبر (کارمند یا کاسب با جواز کسب) به همراه سفته اقدام کنند.

خادمیان افزود: همچنین چنانچه کسی ضامن ندارد براساس هماهنگی انجام‌شده شرکت عمران شهر جدید پردیس و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نسبت به ارائه یک تعهدنامه مبنی بر اینکه اولاً ظرف شش ماه پایان کار را اخذ خواهند کرد و دوما سند اعیانی را نزد بانک به‌هیچ‌عنوان تحویل متقاضی ندهد مگر آنکه اقساط معوقه نداشته باشند و ثالثاً شرکت عمران شهر جدید پردیس و ارزیاب بانک به‌اتفاق اعلام کنند که این پروژه خلاف ساختمانی ندارد، به این ترتیب بانک مسکن با اخذ این نامه با اخذ سفته با امضای یکی از بستگان درجه‌یک متقاضی نسبت به صدور کارت قسط سریعاً اقدام کند.

ارائه گواهی:

شما می بایست علاوه بر ارائه ضامن گواهی اشتغال به کار وام گیرنده یا ضامن را نیز اراده کنند. همجنین هر گواهی معتبری که نمایانگر منبع و میزان درآمد وام گیرنده یا ضامن باشد نیز می تواند جایگزین گواهی اشتغال به کار باشد.

گواهی اشتغال به کار گواهی است از سوی محل کار شما مبنی بر وضعیت اشتغال شما (درج تاریخ بکارگیری و سابقه اشتغال شما) در آن محل و مقدار درآمد دریافتی شما که می تواند از سوی یک شرکت دولتی، خصوصی یا هر شخص دیگری که شما برای آن کار می کنید صادر شود.

عنوان نامه هایی که از سوی محل کار برای گوای معتبر کسب درآمد و یا برای معرفی ضامن به بانک مورد نیاز است، بایستی مخاطب آن بانک مسکن شعبه پردیس کد 1995 باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اذر در تاریخ 1396/09/07 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

سلام .من برای وام اقدام کردم از من هم سفته خواستن هم ضامن باید چیکار کنم ؟آیا این درسته ؟

این نظر توسط سیاوش حسن زاده یکتا در تاریخ 1396/07/12 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام
آیا شرایط ضامن شامل شرایط سنی هم میشود
پاسخ : سلام. خیر. فعلا که شرایط ضامن حذف شده و نیاز به ارائه ضامن نمی باشد و تنها 80 کیلیون تومان سفته با امضای یکی از نزدیکاندرجه یک ارائه می کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 710
  • کل نظرات : 909
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 2738
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 417
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 3,424
  • بازدید ماه : 3,424
  • بازدید سال : 159,340
  • بازدید کلی : 5,237,015